Saturday, December 25, 2010

Baju nikah dah Siap!! (*___*)

Alhamdulillah.....baju nikah Jasmin dah siap.....
tapi baju tuk my chinta ati x siap lagi.....
tinggal sulam jer.....
Aunty tue cakap benang sulam tuk warna baju nikah susah nak match....
tp dier cakap dah dapat.....
Cepat la siap....
nak sangat tgok baju nikah chinta ati Jasmin....
x sabarnyer.....huhuhu...

Kalau nak tahu pasal lebih lanjut pasal baju nikah Jasmin...
Click cnie k......

Friday, December 24, 2010

Eh!!! ape tue???

Eh saper tue.....
maner?
atas tv tue...
Eh...macam kenal jer?
lor....dah xder tempat lain ker nk baring....
kuning-kuning.......
Kuning nie kucing dr UNITEN yang Jasmin amik....
mase kecik comel jer...skrg dah jd bodyguard Jasmin yang setia.....

hihihi.......selesanyer dier tdo...
ZzzzZZzzzZZzzzzz.............

Siap lagi 1 kerja....yahoo(*___*)

Akhirnyer minggu nie Jasmin berjaya menyiapkan 1 lagi kerja...
hehehehe....
Handmade Jasmin.....
BUNGA TuK ORANG KENDARAT nanti.
Mak cakap cantik....
wah...malunyer sayer.....
heheheh...(perasan jer lebih kan..kan...)
Ruper dier mcm kat bawah nie..
sumer buatan tangan k termasuk bunga biru tue tau...kecuali daun...beli kat kedai...ahakz.....

Monday, December 13, 2010

Aida...heppy besday.....

Aida.....
Jasmin akan ingat Aida seorang yang ceria....
Besh gler dapat kawan ngan Aida....
kata2 yang masih ingat kat inggatan Jasmin...
"Gediks itu menawan"....
Ahakz....besh kan....
wateverpon....enjoy gler dapat kawan ngan Aida.....
Jom Layan gambar2 nie....






Pssss......nampak x kat atas kek tue.....
ish.............
diam2 k.....

Sunday, December 12, 2010

EeEeee...takutnyer.....

Nie la Gambae sebelum dan selepas presentation FYP 2 Jasmin....
Nampakx nuka2 ketakutan...
ahakz....semua dah jadi kenangan kan...kan...kan.....


me n Ira
Amy n Umi
Me (*_*)
Ira
Amy...

Nota Kaki: Rindunyer zaman belajar...nak belajar lagi tapi otak dah tepu nie......
Mak....nak kawen......
(gatainyer)

Friday, December 10, 2010

Sekitar kenduri kahwin Adah....

Ish2...orang lain kawen...
kiteorg lak yang posing sakan....
ahakz...
Gambar nie kiteorg amik kat KAJANG...
Layan jer la gambar nie k.....








Thursday, December 9, 2010

Jalan-jalan cari makan....



Ari nie Jasmin nak ajak B2B layan gambar2 kat i-City....
jom layan jer k.....
nie sumer room mate Jasmin...
Yna, tiqah n aida.....
besh gler... Sayang korang.....

Muahhh....






Nota kaki: bler lagi nak jumper korang kan...kan....

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah....

Salam Maal Hijrah B2B....
Jasmin ader azam baru tau sempena Maal Hijrah nie.....
Nak tahu x azam Jasmin per....
Jeng....jeng...jeng....

Azam Jasmin:
1. nak jalankan tanggungjawab sebagai anak yang solehah
2. Nak cari keje....xkire la keje paper pon....
2. nak persiapkan diri tuk jadi bakal isteri yang solehah...(insyaallah)

nota kaki; B2B doakan Jasmin dapat memenuhi segala azam Jasmin yerp......