Wednesday, January 14, 2015

susunatur:: Apa Ada Dalam HandBeg....Jom Sokdeng!!


Korang, macam mane korang manage segala barang dalam handbeg?
Dah lama Jasmin pk kan..

Lagi-lagi sekarang dah bertambah hand beg kan (hahaha...)
Termasuk yang nie dah ade 3 handbeg...

Handbeg yang 2 tue sape lagi tentulah anak-anak kesayangan...
Sebelum nie kan Jasmin main sumbat segala benda dalam hendbeg...
KUNCI, BARANG MAKEUP, HANDPHONE....
kadang-kadang pampers ngan makanan pon kalau boleh sumbat jasmin sumbat sekali tau
jangan tak caya...

Pastue bila nak mencari aisyeh..asyik teraba-reba jer...
Pastue jumpe nyer tidak..

Terpaksalah Jasmin keluarkan segala harta pusaka dalam handbeg tue barulah jumpe---- KUNCI!!!
Sadis kan cerita Jasmin...

Last-last terpaksalalah FAIL 5's kan Handbeg ..
Jangan main-main...Handbeg pon kene fail 5's...
So inilah hasilnya...
keadaan dalam handbeg-
tak nampak semak kan mata yang memandang kan...

Nie pencil case---wajib bawa sebab keje site kan...tulis di mana-mana sahaja


Beg mackup...wajib ade tau. yang NYX tue original....bukan yang ehemmm tue...
So, korang punye macam mane lak?


1 comment:

  1. wah..betul tu kak... kita kena sistematik baru lah tak serabut jer dalam beg tu...

    ReplyDelete