Thursday, September 1, 2016

Photobook:: Baru Nak Tebus Voucher?


Hi korang, 

Lama sangat tak bersiaran nie...

Kali nie Jasmin baru jer tebus voucher PHOTOBOOK yang telah dibeli dari hujung TAHUN LEPAS!!!

Hahhahaha....

Punyelah lama voucher tue dalam email kan...
  oklah, 

Back to story, 

Jasmin ursha kat LAZADA...sekali tengok ade pulak voucher RM1 untuk 25 keping gambar 4R...

MURAH SANGAT!!!!

Terus rembat 14 tau...

Jasmin dah rederm 4 tinggal lagi 10 jer
Banyak gambar dari Firas baru lahir sampailah skrg anak dah 3....
Erm.....penug wei memory sampaikan ade yang tak dapat diselamatkan dr handphone...
dah 2x tukar hp sejak Firas dilahirkan sampailah sekarang...

(Alo...baru 2 jer itupon hp murah-murah jer janji camera ok!!)

Yang 4 tue pulak gambar semua masih gambar Firas mase kecil lagi....
Rasa-rasa macam nak kene tambah kan...

Tapi....

Abiskan buat ni dulu..
Jangan tamak-tamak. 
Kang habis expired tak gune-gune pon voucher....

JANGAN TAMAK OK!!!

nie lah photobook tue..gambar 4R
Erm...korang pon kalau rajin gie lah ursha kat LAZADA ker, PHOTOBOOK ker, GROUPON ker, 11st ker....ape lagi yer....lupe..

Kalau ade cepat-cepatlah grab ok...
BERBALOI SANGAT!!


No comments:

Post a Comment