Monday 24 December 2018

Anak::Firas Beli Baju Sekolah Rendah Settle!

Assalamualaikum korang...

Sorry la lambat pulak update status kali nie..
baru jer nak berjinak-jinak aktif balik...

Aku sebenarnyer nebes terlebih nie.
tahun nie Firzana masuk tadika; Firas lak darjah satu.
kire SK la kan...
Punye lah lama aku tunggu-tunggu surat dari sekolah...
Rabu lepas baru amik surat kat sekolah,
30hb bulan nie beli buku bagai, bayar yuran dan takde orientasi wei...
Sempoi gile sekolah kampung...
hahahaha

Kalau tak silap aku jumlah murid pon 21 orang sahaja..
Tunggu naik sekolah nanti bertambah atau pon tak..

Aku dah start beli baju sekolah awal bulan 12..
Beli awal supaya tak sesak.
Aku bawa Firas ikut pergi kerja, petang tue aku direct g PASARAYAKU...

Aku dah aim beli Jenama BLACK CAT...
Ramai cakap kain die bagus dan tebal...
Semua pakaian Firas dari 1 kedai yang sama...
Dari baju, seluar, kasut, setokin dan siglet...

Baju sekolah agama jer aku beli kain,
Minta tolong mak aku jahitkan...

Kat Pasarayaku tue, aku beli 3 pasang baju n seluar, 3 baju singlet, 2 tali pinggang, 4 pasang stokin, kasut aku amik 2 sebab pembelian kali ke 2 hanya 50% sahaja.
owh, baju sekolah agama, aku beli kain pastue soh mak jahit..hahahaha
Jimat punye pasal kan...


Semua cop PASARAYAKU


Itulah total harga..memang banyak jimat lah


3 pasang baju sekolah, 3 singlet, 2 tali pinggang, 2 kasut, 4 setokin

nie lah jenama BLACK CAT

Firas in wearing BLACK CAT

Nie jerlah aku leh kongsikan...
Jenama Black Cat nie memang murah dan harga pon berpatutan..
Yang paling penting tebal dan tahan kedut.

Oklah..tue sahaja aku nak share..byeee

0 comments:

Post a Comment