Tuesday, April 26, 2016

GBSB FAMILY FUN DAY-SUKANEKA DAN LAST DAY (PART 3)


Sape2 nak baca PART 1 ngan PART 2 sila la klick...

TEPAT JAM 8AM, 
sepatutnyer semua dah bermula...
Tapi kami anak-beranak punyelah sedap tdo...
Penat wei kejut dieorang bangun awal...
Last-last kul 8AM pagi tue baru nak gerak g makan...
Tak patut tul....

GAMES nie terdiri 3 kategori
#SUPERMOM
#SUPERDAD
#SUPERKIDS

Antara games :-

1. CHICKEN DANCE
Sedihnye Jasmin banyak tertinggal terutamanyer CHICKEN DANCE 
itulah, lambat lagi...sobsobsob...
Mesti meriah sangat kann...

Warming Up!!!

Inilah leader si cilik kami.....mesti chomelkannnn
Hua..nie jelesss tauuu....

2. SAMBUTAN BIRTHDAY ANAK-ANAK GOJES

Ini pon Jasmin trak sempat join...Sob-sob sob...
Ape-ape pon memang terbaiklah...

Sedap wei...
Di SPONSOR oleh SUGARLAND BY RARA
Semua dapat 1 biji kek....memang terbaik!!!
3. TRANSFER AIR DALAM BOTOL

mase nie anak-anak perlu celupkan air dalam botol, bagi span tue basah, 
Pastue terus lari laju-laju kat ayah dan picit span dalam botol..
Mase nie jasmin dah gelak-gelak tak ingat dunia....hihihihihi
Firas dengan pistol  air berpisah tiada..zzz

hahahaha....aku dah gelak besar time nie..

4. BOLA PINGPONG DALAM SUDU

Games nie lak memerlukan ayah ngan anak...Si ayah akan bawa bola pingpong dengan menggunakan sudu dan berlari ke pada si anak dengan sudu di mulut..hihihihihi...acara nie anak Jasmin tak masuk...dieorang dah main tepi pantai...hihihihihi..


Excited si ayah kannn..
Pemenangnye anak mimie Najmie...
5. BERLARI KE ARAH MAK CUN
Ada 2 kategori iaitu Lesen L dan Lesen P

Games nie lak anak-anak lesen L iaitu merangkak perlu ke arah mak mereka.....tapi serius wei..macam-macam ragam mase nie..hihihihihi
 Kalau lesen P lak kene berlari la ke arah mak cun nie...

nie kategory lesen  P
Boleh pula Firzana menangis kene lari...adudududu...

kategori lesen L
yeyeyeyeye......nielah pemenang nyer...



hahha...sedap ye golek-golek kat situ ye Ammara...


6. PERMAIDANI AJAIB

Cara games nie memerlukan pasangan suami-dan isteri mesti berdiri di atas "PERMAIDANI AJAIB" iaitu sekeping kertas A4. Pasangan yang bertahan lebih lama akan bertanding lagi dan kertas bertukar ke A5...hihihihii...chomel tau.....

chomel kan...pemenang die tentulah SAFURA...hihihihi

7. SUAMIKU POCHONG

Games nie para bapa akan diikat kaki mereka dan mereka perlu melompat ke arah bini kesayangan...hihihihihi...

macam nak terbang jauh tuh!!!
Inilah games paling kelakar wei....tergelak-gelak jasmin duk tepi tue...

8. JIWA KENTAL

Games nie konon-konon nak tengok sape yang paling kental la...tak takut kalau si rabbit nie kacau...
korang rasa nak takut ker tengok rabbit nie...aku rasa macam chomel jer...hahahhaha

inilah si rabbit tue....ermmm

kerjanyer mengganggu ketenteraman anak-anak kecil..tapi si ADREE nie memang kental wei...tak takut langsung!!!
Cayalah Adree.
9. KOTAK BERACHUN

Hihihi..games nie merupakan penutup acara semua games....
Jasmin kene lak tue...
Sape-sape yang dah tahu rahsia besar Jasmin sila simpan diam-diam ok...

thanks rara sponsor hadiah!!!
Okklah sampai kat sini sahaja..nanti Jasmin review sponsor lak k...

No comments:

Post a Comment