Monday, July 30, 2012

Perempuan ker?

Salam Ramadhan sumer..
mesti sekarang nie tengah meluap-luap nak beli baju raya, hias rumah kan...
ahaks...(jasmin ler tue)

Kali nie Jasmin nak cerita pasal anak lagi..
tak abis-habis citer pasal anak jer...
Hehehe...

Dari lahir sampailah sekarang nie..
naperlah sumer cakap anak Jasmin macam PEREMPUAN...

Kalau gie Mall ker tempat makan ker atau kat maner2 sekali pon...
orang mesti cakap...
"PEREMPUAN ker"
Dengan sepantas kilat Jasmin akan cakap "LELAKI lor"

Pastue feedback dari ramai orang:-
1. Lor lelaki ker...ingatkan perempuan.
2. Owh lelaki....
3. Saya pk perempuan..ramah sangat.

Dusssshhhh............

Firas memang ramah sangat-sangat ok...
sampaikan sumer orang yang tegur akan dibalas dengan satu senyuman yang paling manis dan GEDIK....

aha..takut tau sumer orang tengok Firas mesti nak dokong...
kalau sekali xper juga nie berkali-kali..
Berderau darah tau..manelah tahu nanti dier kidnap anak Jasmin...haru tau..
(aduh pk bukan-bukan lak)
Yelah zaman sekarang bukan leh main-main okey...

Jasmin pk kan hanya orang luar yang tak tahu jer cakap anak Jasmin macam perempuan..\
MIL pon samer juga...
siap cakap kening, mata, mulut, pipi macam perempuan...
Lor anak Jasmin of course la ikut Jasmin kan..(hahahaha sejuk ati tau)

Tak kisahla ko nak cakap ape pon..tapi anak Jasmin memang LELAKI SEJATI ok...
Korang tengokla sendiri ader ker muker perempuan??

Nie maser baru pas cukur-around 2 minggu

Mase nie umur Firas baru masuk 2 bulan
Firas with his mama-2.5months



Nie dah 3 bulan

Firas 4 bulan

Firas 4.5 bulan...

Cuba bagitau rupa lelaki kan....tul x?

3 comments:

  1. gambar last tu nampak macam gurlish sikit..manis..may be mate die kot..:) tapi kalau pakai baju lelaki..nampak kelakiannyer..:)

    ReplyDelete
  2. cute! sgt2 comel..putih melepak! :-) follow u!

    ReplyDelete