Monday, January 7, 2013

Bila dapat KAKI....

Alahai lamer bebenor tak update entry terbaru...
entah-entah dah bersawang pon...
Jasmin baru jer baik dari demam...
Tapi demam malam...
Start dari kul 12 dah rase macam menggigil jer badan nie...
Siap bungkus comforter 2 helai lagi tau.. 
still rase sejuk..
Last-last hubby pesaran terus tanyer nape?
Aduih!!! (tak sensitif tul)
dah nampak bini pakai selimut leh tanyer nape?
Terus cakap badan sejuk giler!!
Hubby cakap panas sangat badan nie...
hubby terus jelum Jasmin...
pastue Hubby cakap entah-entah demam urat tak?
yela dengan ragam Firas yang semakin mengganas kan...
tak terlayan mak!!!
Pastue hubby picit dari kepala sampailah ke kaki kau!!
Biler urut jer kat badan..keluar angin yang panjang macam sendawa panjang tue...
tapi seyes pastue rasa lega sangat...
Bile picit kat tapak kaki lak..mmg sakit..
Pastue barulah dapat tidur dengan nyenyaknyer...
Esok ajaib terus sembuh..ALHAMDULILLAH..
Thanks en Hubby urut Jasmin..
Eh..eh..eh.. dah kelaut lak citer...
Jasmin nak citer perkembangan Firas terkini...
Firas dah start menapak biler umur 10 bulan 3 minggu...
maser tue dier dah leh menapak 3 langkah pastue jatuh..
Try lagi sampaila Firas penat terus duduk...hihihihi
Takperla wahai anak...TAKE YOUR TIME K...
FIras...gagah nak jalan tak mau pegang langsung...

Firas with babah!!

hah kan dah kene angkat!

Anak BAPAK!!!

Abaikan yang togel tue ee...

Tengok tue... ader hati nak jalan sendiri!

Biler bersama babah!!! HAPPY!
Jangan terkejut..gigi si kenit nie baru jer nak tumbuh...baru nampak putih kat gusi dier...
Alahai anak mama lambat bebenor nak tumbuh gigi..
Tak per lambat asalkan jangan gigit cik B sudah... SERIAU tau...

No comments:

Post a Comment