Thursday, June 20, 2013

Apabila jari-jemari mula menari...

wah..tajuk itu tak tahan...
hehehe...

dah macam citer upin-ipin yang tajuknyer "JARI JEMARI SALLEH"

kali nak tukar 
"JARI JEMARI JASMIN"
leh tak..

Alaman..perasaan sungguh...

Kali nie Jasmin tengah giat dalam menjahit pulak
iyolah tahun nie mak den dah malas nak menjahit dan amik upah 
ape lagi jahit baju kiteorang
siap cakap..ko tempah jer la kat kedai..

Alamak...mesti larikkk budjet kan
 eh citer dah melalut..

kembali kepada citer sebenar okey..

Jasmin berjaya jahit baju ala-ala kemeja
(proud tuk diri sendiri)

nie baju ke-2 jasmin jahit tau..
baju pertama adalah baju kurung nursing.

TADAA......


baju kemeja ...

Jenuh tau nak menyiapkan..
Jasmin start lukis pola selepas budak kecik a.ka. Firas tidur dan semua baju dan makanan tuk masak semua selesai.
dalam kul 12 tgah malam gak...
gigih tau nak menyiapkan sampai amik masa selama SEBULAN!!!

mane lah tak lame bila datang mood menjahit barulah terhegeh-hegeh nak menjahit..hehehe

Di tambah laji bila tengah syok-syok buat pola..terdengar la suara si kecik nie nak susu pulak..

kalau ikutkan 1 hari jer dah siap tapi...(sendiri mau ingatla)

Contonyer macam gambar kat bawah nie...
macam manelah maknyer nie nak menjahi dengan tenang kan...

cett budak yang tak gheti duk diam
notakaki...agak-agak sempat tak nak jahir baju anak beranak raye nie...(tepuk dada tanyelah hati...eh!!!)

2 comments:

  1. Aduii pandainya menjahit..best la...
    Sempat lg menjahit bju anak klu mak gigih..hahhaa
    ***salam perkenalan dr ros :)

    ReplyDelete