Saturday, June 15, 2013

Baju Bundle untuk FIRAS!!!

Salam Jumaat semua...
Korang pernah tak belikan anak-anak korang baju bundle?
hahaha...
Jasmin tengah jalan-jalan ke rumah mak sedara kat Parit Jawa..
mase dalam perjalanan pergi tue...
tup tup kat ader satu kedai nie penuh orang tau..
rupa-rupanyer kedai bundle baru buka...
mula-mula hanya nak melihat jer...
hah..amik ko!!! beberapa pasang baju untuk si kenit mama nie...
Tadaaa.....
antara hasil rembatan....
Baju-bajan

Seluar...

Jumper kot...aha..tak tahu nama...

Kalu korang nak tahu nie semua bandle USA tau...yang baju dan seluar tue brand Carter's dan Disney...
Yang bawah sekali tue brand Genius Kids...

Korang mesti tertanya...nape lah jasmin sanggup beli baju bandle lak...
Dah takde baju baru ker? Baju baru pon ader je murah-murah kan...

hehehehe....Ade aku kesah?

Jasmin pon terfikir juga..
TAPI
 bila tengok baju yang wangi dan tak de langsung kesan kekotoran ker; berlubang ker...
terus la tangan nie gatal nak membeli..hehehe

Opsss...
Pasal harga lak..

Yang baju tue dan seluar  3 helai RM5
so beli 6 helali baru RM10
 Yang Jumper  tue Jasmin beli sehelai RM10...yang merah tue kain jeans tau yang light coklat tue lak cotton tebal...
Oklah...

sampai sini saja...hehehe

Eh...korang ade beli baju bundle tak???

1 comment:

  1. xpnh jmpe lg kdi bundle ade baju budak2..hoho.. slalu jmpe baju dewasa je

    ReplyDelete