Tuesday, September 18, 2012

DIY: Goody beg for Majlis Aqiqah Firas Muslim

Salam...

Baru jer jumper enrty nie kat draft..
Banyak lagi entry yang di buat separuh jalan..
Biler ade mase Jasmin update lagi ek...

Kali nie Jasmin nak update pasal Goody beg untuk Majlis Aqiqah Firas
(lihat n3 nie)

Jasmin design sendiri menggunakan Adobe Photoshop...
Ala dsign simple-simple jer....

Nie Thank you tag
Tada...
Sebahagian yang dah siap...

 Tak der la banyak mane yang Jasmin buat...aderlah dalam 150 jer...
Dalam goody beg tue jasmin bagi jar tue, telur dan surah YASSIN....

Cuber korang teka per yang kat dalam jar tue???

HAH..betul!!!!
Biskut AISKRIM....faberet Jasmin dari kecik sampaila sekarang....hehehe

Ader yang tanyer Jasmin berapa anggaran kos tuk MAJLIS AQIQAH Firas...
Nak cakap pon serba salah gak nie...
Klu nak cakap nanti riak pulak...

OKIES...setelah diberitahu oleh Mr. Hubby dan keberannyer..
Jasmin nak bagitau jer la..

Kos aderla dalam RM6K...
Banyakkan...
Tapi puas hati..

Korang bayangkan kambing BOA tue yang telingga jatuh 3 ekor
Ayam 30 ekor...
Beras Basmati 6 kampet
Upah tukang masak...
Steamboat...
Barang Desert...
Laksa Johor...
Makanan yang lain2 tue adelah dalam 6 jenis contoh kerabu jantung pisang, Kuah Lemak Pisang, kuih koci, Pencuk, ikan Kering masin, ape lagi ek....
Air mata kucing ngan air limau( Jasmin beli kordial yang mahal ckit harganyer tapi ramai puji sedap rasenyer dan yang habis awal)...
Buah tembikai, tembikai susu

Gebak-gebuk yang pinggan, mangkuk, cawan polisterine, sudu dan garfu...
Entahla banyak lagi...
tue yang cecah RM6K...

Oklah baby dah bangun nak susu...
TADAAA....


2 comments:

  1. peerrgghh..6 ribu gak ek...ley buat majlis kawen dah ni..eerr..tampak sikit lagi..heheh..tapi dari ape yang sia tu kire puas hati lah..:)

    ReplyDelete
  2. Some really interesting points you have written. Aided me a lot, just what I was looking for : D.

    ReplyDelete